-
15:05 - 15:30Affiliate v době nástupu koronaviru
V přednášce se soustředím na to, jak si vedly různé segmenty e-commerce v začátcích a průběhu restrikcí nejen v Čechách, ale i na Slovensku, Polsku, Rumunsku a celosvětově.
-
15:30 - 16:30Když se ne/daří v SEO, na co si dát pozor a co dělat ke zvýšení organické viditelnosti
Případových studií o SEO není v českých a slovenských vodách příliš mnoho. Tak jsme si je udělali sami. Vzal jsem databázi nejhledanějších dotazů a pro ni celý rok měřil vývoj viditelnosti a odhadované návštěvnosti domén z čehož jsem pak vytvořil několik menších případových studií (založených na externích datech). Jak se z nich můžeme poučit a na co si dát pozor? To si ukážeme na streamu.
-
16:30 - 17:00Jak koronavirus změnil platby v e-commerce a jak toho co nejlépe využít
V panelu od MALL Pay vám bude přiblížen trend vývoje plateb v e-commerce v ČR a jak to ovlivnil koronavirus. Dále se dozvíte co jsou to odložené platby, jak fungují a proč je mít na svém eshopu nebo webu. Jak MALL Pay pracuje s obsahem? Jak získat 50 tis. nových návštěvníků na web za 3 týdny? Blíže představen vám bude i affiliate program MALL Pay a jejich plány do budoucna.
-
17:00 - 17:30Jak mé podnikání ovlivnila pandemie koronaviru
Jeden z nejvýznamnějších affiliate partnerů z oblasti travelu se s Vámi podělí o zkušenosti, které nabyl za poslední měsíce. Jak se měnil segment travelu v posledních měsících před omezeními. Jak vidí podnikání do budoucna. Co se za dobu pandemie naučil.
-
17:30 - 18:00Jak si vedl fashion segment v začátcích a průběhu pandemie nejen na Slovensku
Mery se podělí o zkušenosti jak zákazníci nakupovali módu v období koronaviru a dnes. Jak ve firmě vnímali situaci bezprostředně ve stavu nouze. Jak se dále bude Lovely rozvíjet s ohledem na světovou pandemii. Jaké zkušenosti si z této situace odnáší.