Přeskočit na obsah

10. Affiliate konference

04.04.2017 v Praze

Jak efektivně přistupovat k affiliate programu

Robert Studený

Founder & COO VIVnetworks.com
Jak by měla probíhat spolupráce v affiliate marketingu mezi inzerentem a partnerem tak, aby se naplnilo slovo ‚affiliate‘? Jaké jsou nejčastější fauly na obou stranách a jak jim předcházet?

Cesta od koníčku k úspěšnému travel portálu

Jiří Spolek

Lovec levných letenek, internetový podnikatel a zakladatel úspěšného cestovatelského webu Zaletsi.cz
Jiří se s vámi na konferenci podělil o své zkušenosti z cesty od životní vášně po úspěšný travel portál s tisíci přímými přístupy denně a více než sto tisíci fanoušky na Facebooku. Slepé uličky, povedené kampaně a další tipy.

XML katalogová magie

Milan Pichlík

Student, affiliate partner, milovník sportu a zakladatel agentury Affiliate Agency s.r.o., která se specializuje na správu provizních programů.
Tvorba affiliate katalogů trochu jinak. Automatizace, skripty, SEO a přidaná hodnota.

Lékárny v on-line světě - specifika naší reklamy

Jiří Navrátil

Executive Director for e-commerce, Dr.Max
Jak je pro nás on-line důležitý. Jaká jsou specifika on-line reklamy na léky, co funguje a co nefunguje a v neposlední řadě, co legislativa povoluje a co ne. Přednáška plná dat, praktických příkladů a tipů.

Krok za krokem mezi top partnery

Andrej Panák

Affiliate partner, zakladatel společnosti Monumental s.r.o., která tvoří a spravuje internetové stránky, e-shopy, intranety, aplikace a reklamní kampaně.
Andrej představil svou affiliate cestu, jak krok za krokem tvořil úspěšný fashion katalog. Při tom (na rozdíl od řady jiných partnerů) nezapomíná na budování brandu, činnost důležitější, než se může na první pohled zdát.

Přidané hodnoty v affiliate projektech

Petr Jurča

Internetový podnikatel, v posledních 3 letech se zaměřením na affiliate marketing
Petr Jurča se ve své přednášce zaměřil na přidanou hodnotu affilate projektů. Co to je, proč je důležitá a jak ji vytvořit? Poradil zkušeným i méně zkušeným partnerům, na co se zaměřit a na co při tvorbě affiliate projektu nezapomenout.

Jak funguje affiliate u největších retailerů v UK?

Jules Bazley

Vice President, Business Development, CJ Affiliate by Conversant
Inspirativní přednáška pro inzerenty a partnery, o tom, jak funguje spolupráce affiliate partnerů a inzerentů ve Velké Británii. Ukázky a tipy na příkladech velkých ratailerů jako je například Argos.co.uk.
Vzhledem k citlivosti některých dat, není přednáška veřejně přístupná na Slideshare. Děkujeme za pochopení.

Naučte vyhledávače pracovat s filtrací na vašem webu

Richard Klačko

SEO specialista ve společnosti Taste Medio
Přijďte si poslechnout, jak můžete využít filtry pro tvorbu vstupních stránek cílených na specifické dotazy. Richard s vámi probere konkrétní příklady, nejčastější chyby i technická nastavení.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *