Přeskočit na obsah

11. Affiliate konference

01.11.2017 v Praze

Jak na GDPR - maximálně prakticky!

Lukáš Balek

Organizátor GDPRlive.cz / Project manager VIVmail.cz
GDPR zavádí celou řadu nových pravidel. Jejich platnost a dodržování bude muset každý správce i zpracovatel osobních údajů prokazatelně doložit po celou dobu zpracování. Většina affiliate partnerů s osobními údaji pracuje a přesto na GDPR není připravena. Co musíte udělat, jak, kdy a proč?

Jak strukturovat obsah a popostrčit lidi ke koupi

Ondřej Ilinčev

Specialista na uživatelskou přívětivost (UX), zvyšování efektivity webu (CRO) a psychologii nakupování. Píše odborný CRO & UX blog a pomáhá firmám jako Google nebo Alza vymáčknout z webu maximum zisku.

Výkonnostní FB reklama

Jiří Pokorný

branding & display ads expert – Sun Marketing
Jak jako affiliate partner optimalizovat FB kampaně pokud máte konverzní kód a jak pokud jej nemáte? Na co se zaměřit a na co si dát pozor?

Jak si stojí Instagram v českých firmách

Katka Pavlíčková

Katka se již druhým rokem naplno specializuje na sociální síť Instagram a její využití pro firemní marketing. Mezi její klienty patří desítky subjektů z oblasti “small business”, až po velké hráče jako Alza.cz, COTY, PPF Europe nebo Czech Tourism
Instagram je firmami stále ještě vnímán jako galerie krásných produktových fotek, nikoliv jako silný brandingový nástroj.

Proč si ovšem uživatelé oblíbili tuhle sociální síť a jak jí značky z různých oborů využívají pro svůj marketing? Kdo je typický uživatel Instagramu a co očekává od firemní stránky? Lze využít Instagram i pro affiliate? Přijďte si poslechnout Katku Pavlíčkovou, která jako jedna z prvních rozjela v Čechách školu Instagramu pro firmy a značky.

Jak funguje affiliate v našem e-shopu

Marek Roszka

Performance Marketing Manager Answear
Jaký je přínos affiliate programu pro globálního on-line prodejce módy? Jak k affiliate programu efektivně přistupovat? Co se nám osvědčilo a co jsme se naučili? Přednáška plná dat a praktických tipů.

Jak nastavit Google Analytics pro affiliate II

Lucie Procházková

Head of Product Marketing v CleverAnalytics, GTM kouzelnice, krotitelka PPC kampaní a stratég hrátek v sociálních sítích
Pokračování úspěšné přednášky, jak správně nastavit Google Analytics a propojit je s affiliate, abyste nebyli slepí a viděli a věděli vše potřebné pro optimalizaci svých kampaní?

Brandbuilding a jak se v něm neztratit

Martin Paur

Martin začínal kariéru jako grafický designér, poté působil jako kreativní ředitel agentury Dark Side a nyní pracuje jako marketingový ředitel v Trask solutions a.s.

Copywriting a kreativita na webu

Jakub Křenek

Celým svým srdcem, duší i myslí je homo onlinus. Žije na internetu a sociálních sítích. Jeho hlavním a klíčovým úkolem v ADisonu je, aby veškerá digitální komunikace klientů přinášela výsledky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.