Přeskočit na obsah

18. Affiliate konference

2021 v Praze

Aktuální trendy v affiliate marketingu 2021

Magdaléna Vojtová

Jaké výsledky realizoval affiliate v letošním roce, a jak se liší vývoj na jednotlivých trzích? Jak se vedou jednotlivé segmenty, kdo pokračoval v rychlém růstu a kde naopak přišel útlum? Hlavní výzvy affiliate pro Q4 2021 a Q1 2022 a nové trendy, které přicházejí ze zahraničí.

Jak vyhodnocovat affiliate portfolio?

Martin Faith

V této přednášce se Martin zaměří na možnosti vyhodnocování affiliate kampaně, a to jak tradiční cesty, tak i připravované novinky VIVAttribution. Ukážeme vám současné řešení nástroje i potenciální větve vývoje a využití do budoucna.

Zaměřeno na inzerenty.

GA4 - nastavení událostí a propojení s kampaněmi

Jan Tichý

Jak si v nových Google Analytics 4 nastavit měření událostí na vašem webu jako je proklik tlačítka a affiliate odkazu? Jak tyto události párovat s dosavadními zdroji trafficu v podobě jednotlivých kampaní? Na tyto otázky vám odpoví zkušený řečník Jan Tichý.

Zaměřeno převážně na partnery.

Příběh partnera: Ecoblog.cz

Radoslav Černý

Radoslav se s vámi podělí o příběh partnera. Jak se od nápadu s Ecoblogem stal jedním z úspěšných affiliate partnerů, jak nad svou cestou přemýšlel a co se mu na ní povedlo i nepovedlo.

Využití influencerů při budování důvěryhodnosti značky

Sára Šimáčková

Jak se propojit s cílovou skupinou vaší značky? Jedním z nejrychlejších a nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, je spolupráce s influencery. Využití influencer marketingu je spolehlivým způsobem, jak promluvit k publiku s pomocí někoho, kdo se prostřednictvím svého autentického obsahu jeví v očích potenciálních zákazníků za důvěryhodného. Osobní doporučení od influencerů má významný vliv na rozhodování zákazníků. Společně si tak ukážeme jak zařadit influencery do marketingového mixu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *