Přeskočit na obsah

14. Affiliate konference

v Praze

Workshopy s předními českými e-shopy

Juraj Fehervari, Michal Žemlička, Oleg Myslinskij, Martin Tetík

Astratex, Be Lenka, Philips, Mana™
Vylepšete na místě vaši affiliate spolupráci s předními českými e-shopy. Jejich zástupci na Affiliate konferenci vystoupí, aby vám představili své affiliate programy, trendy i plány do budoucna.

9:35 – 9:55 Be Lenka – Juraj Fehervari
9:55 – 10:15 Astratex – Michal Žemlička
10:15 – 10:35 Philips – Oleg Myslinskij
10:35 – 11:00 Mana™ – Martin Tetík

Affiliate marketing KEYNOTE: Vize a technologie

Vladan Hejnic

CEO VIVnetworks.com
Pomohu vám prohloubit znalosti o affiliate marketingu, představím novinky v síti VIVnetworks.com a u příležitosti jejích 10. narozenin se podíváme, jak dalekou cestu jsme společně ušli. Představím trendy i technologie a novinky v CJ.com, díky kterým držíme krok se světovými standardy. Na závěr poskytnu detaily ke zprávě o vyplácení náhrad za zadržené provize partnerům programu ZOOT.

Příběh partnera: Fuckupy při růstu největšího cashback portálu střední a východní Evropy

Michal Hardyn

Spoluzakladatel & CEO, Tipli
Výběr z toho nejlepšího, nebo vlastně nejhoršího, co se přihodilo TIPLI při budování #1 cashbacku ve střední a východní Evropě. Zkušenosti, které nás během naší cesty na vrchol stály peníze, vztahy, pověst, zákazníky, klienty a mnoho dalšího.

Příběh partnera: CASE STUDY portálu Kombo.sk

Peter Chodelka

Spoluzakladatel Kombo.sk
V prednáške vám ukážem, ako sme za 2 roky vybudovali z malého affiliate webu portál KOMBO, ktorý generuje tisícky eur každý mesiac na affiliate províziach. Poviem niečo o budovaní brandu, diverzifikácií príjmov a ako získavame silné odkazy. Máte sa na čo tešiť.

Affiliate pohledem atribuce

Jan Tichý

Chief Product Officer, Taste
Online markeťáci už v posledních letech začali u tradičních výkonnostních kanálů běžně pracovat s daty, s vyhodnocováním efektivity pohledem různých atribučních modelů. Jak ale do toho celého zapadají affiliate partneři?

Nenechte se sestřelit z vyhledávačů

Ján Januška

SEO specialista a vlastník, Spotibo
Představím vám příběhy webů, které přišly o stovky tisíc návštěvníků z vyhledávačů. Stačí jeden nenápadný problém a propad je na světě. Ukážu vám, jak (zejména) automaticky sledovat nejdůležitější SEO faktory a odhalit problémy dřív než vyhledávače.

Expanze do Maďarska: Webshop, košár, kifli a jiné “hungaricumy” online trhu

Marianna Pajda

CEO Csomagküldő.hu (Zásilkovna)
Řešíte otázku exportu a rádi byste se prosadili na zahraničních trzích? Mám pro vás jasný tip: Maďarsko. Ve své přednášce budu hovořit o segmentaci online trhu, „must have“ specifikách, které jsou pro zákazníky důležité při nákupu, uvedu case study „zahraniční eshopy na maďarském trhu“ a další užitečné tipy.

UX: Ako a prečo by ste mu mali venovať čas?

Daniela Marušková

UX konzultantka a zakladatelka Consella
Kedy začať s prácou na UX, na čo myslieť a čo nepodceňovať? Ako sa vysporiadať s uživateľskými problémami a ako ich vôbec odhaliť?
Spoločne si ukážeme na najčastejšie problémy, s ktorými sa stretávame. Pozrieme sa na výsledky webu, ktorý začal s UX pracovať, koľko ho to stálo a čo mu to prinieslo.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *